Hoppa till innehåll

Hur Man Öppnar Ms-dos Pris 500 Fm Uppåt


Gäst aso090

Rekommendera inlägg

hej nu vill jag ha ms-dos för att skapa program priset blir alla mina fm och mer jag vill skapa bra program ok jag vill skapa program med ms-dos

Redigerat av aso090
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tyvärr finns inte MS-Dos i XP.

 

Motsvarigheten är command, alltså CMD som de andra har sagt.

 

 

Nu beror det alldeles på vad det är du ska göra...

 

Om du vill kunna köra ett gammalt kultspel som är Dosbaserat, fungerar inte CMD.

Då måste du ladda ned en DOS-emulator som t.ex DOSbox.

 

Om du vill kunna köra vissa kommandon, fungerar CMD i vissa fall...men långt ifrån alla.

 

 

Om du vill veta mer måste du berätta mer om varför du vill ha DOS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni kan inte lura mig med cmd jag vill ha ms-dos inte kommandotolken eller nogåt

 

men jag ville skicka ett litet virus till min kompis han brukar siga du kan inget sen så vill jag ha upmärksamhet att jag kan därför men jag kollade på reglerna här och det stod inget omm att man inte får snakca om trojaner och sånt så jag skriver dett nu jag vcill skicka ett virus inte lägga på en map jag kan göra viruset men jag kan inte skicka den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

ni kan inte lura mig med cmd jag vill ha ms-dos inte kommandotolken eller nogåt

 

men jag ville skicka ett litet virus till min kompis han brukar siga du kan inget sen så vill jag ha upmärksamhet att jag kan därför men jag kollade på reglerna här och det stod inget omm att man inte får snakca om trojaner och sånt så jag skriver dett nu jag vcill skicka ett virus inte lägga på en map jag kan göra viruset men jag kan inte skicka den.

 

.rara den?

om han har anti-virus som upptäcker den gör om viruset lite

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

ni kan inte lura mig med cmd jag vill ha ms-dos inte kommandotolken eller nogåt

 

men jag ville skicka ett litet virus till min kompis han brukar siga du kan inget sen så vill jag ha upmärksamhet att jag kan därför men jag kollade på reglerna här och det stod inget omm att man inte får snakca om trojaner och sånt så jag skriver dett nu jag vcill skicka ett virus inte lägga på en map jag kan göra viruset men jag kan inte skicka den.

 

Ok, det står inte i regelerna att man inte får sprida virus, men det är mot lagen...

Sluta fråga efter sånnt i forumet eller bli polisanmäld utav mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni kan inte lura mig med cmd jag vill ha ms-dos inte kommandotolken eller nogåt

 

men jag ville skicka ett litet virus till min kompis han brukar siga du kan inget sen så vill jag ha upmärksamhet att jag kan därför men jag kollade på reglerna här och det stod inget omm att man inte får snakca om trojaner och sånt så jag skriver dett nu jag vcill skicka ett virus inte lägga på en map jag kan göra viruset men jag kan inte skicka den.

 

öhh du gör sånt i cmd...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka? Snälla om du nu har "gjort" ett virus så borde du väl förmodligen veta att du inte skickar dem med en kommandotolk... email, msn, cd, usbminne eller nåt får du väl använda i sånna fall. Tänkte nu när jag ändå postar ett inlägg passa på att upplysa dig om att det du tänkte göra är olagligt, bara så att du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...