Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) Varför blir det ofta så segt när man postar ett ämne, när man har tryckt på posta nytt ämne så måste man ibland måste trycka F5 = Så det blir dubbleter? Kan man fixa det på nått sett?! Redigerat 16 September 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Händer också för mig. Det sker bara ibland. Jag trycker på Svara eller om jag vill gå till ett nytt forum eller tråd. Så hänger fuska.se sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Allt man behöver är tålamod.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 vänta 1minut för att posta ett inlägg sen så blir det bara vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag brukar uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag stör mig ocksp på det men det är bara för min uppkoppling hos morsan för det mesta 0,25mbit ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag stör mig ocksp på det men det är bara för min uppkoppling hos morsan för det mesta 0,25mbit ^_^ dito! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 när det segar så väntar jag, vill ju inte göra duppelpost, om du postar i PC & det aldrig kommer så kan man gå in i PC forumet & se att man har gjort sista posten i den tråden & då är det bara att stänga ner fliken med den tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag brukar uppdatera. Men ofta när man uppdaterar, så blir det dubbel eller trippel post.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Händer också för mig. Det sker bara ibland. Jag trycker på Svara eller om jag vill gå till ett nytt forum eller tråd. Så hänger fuska.se sig. E det så här att du trycker på svara knappen så ser man att den har blivit tryckt men inget händer ifall det är så markera svar och tryck på enter då laddas bilden upp igen och texten finns då klickar du på svara ingen då brukar det funka om det inte gör det är det bara att markera och det andra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Ok. Därför det blir så efter var 3:e inlägg ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 så blir det för mig precis hela tiden, om jag klickar på att jag vill in i ett ämne, så laddar det skitlänge, sedan blir det helt vitt, blev så 2 ggr innan jag kom in i dethär ämnet >: ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.