Gäst DonKeN Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det sker ju bara på Firefox. Nu så prövade jag och använda fuska.se med IE. Men det blir felfritt. Det är Firefox som är felet. Det sker ju bara på Firefox. Nu så prövade jag och använda fuska.se med IE. Men det blir felfritt. Det är Firefox som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det sker ju bara på Firefox. Nu så prövade jag och använda fuska.se med IE. Men det blir felfritt. Det är Firefox som är felet. Det sker ju bara på Firefox. Nu så prövade jag och använda fuska.se med IE. Men det blir felfritt. Det är Firefox som är felet. Varför dubbel postade du då?PS.det händer i iexplorer för mig jag hatar firefox XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Händer också för mig. Det sker bara ibland. Jag trycker på Svara eller om jag vill gå till ett nytt forum eller tråd. Så hänger fuska.se sig. Har samma problem, händer inte så ofta men det är jobbigt när det väl händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Har märkt att det aldrig händer på IE men på FF blir det det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Sidan är väldigt seg just nu tycker jag, ibland tar det flera minuter för mig att bara gå in på min gästbok eller på forumet. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jag använder Internet Explorer men det händer vid vissa tilfällen för mig också, så det kanske inte är FireFox som är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jag skickade ett PM till admin och han svarade och sa att det inte är något fel på sidan i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jag använder Internet Explorer men det händer vid vissa tilfällen för mig också, så det kanske inte är FireFox som är problemet? Det är felfritt nu när jag använder IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 För mej händer det inte så ofta heller, och jag har Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Töm temporära internetfiler etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 blir aldrig så för mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Det händer bara för de med Firefox verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.