Gäst Pcplayer Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag her spelat cs i några månader nu o det har fugerat perfekt men idag när jag skulle gå in på en server ( och alla andra ) stod det i ett fel medelande: typ unable to veryfind User ID steam ticket vad ska jag göra? snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag her spelat cs i några månader nu o det har fugerat perfekt men idag när jag skulle gå in på en server ( och alla andra ) stod det i ett fel medelande: typ unable to veryfind User ID steam ticket vad ska jag göra? snälla svara Blir så ibland vänta typ 2-10 timmar så brukar det lösa sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 tack är du säker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 tack är du säker? Det var så förut iaf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 har det hänt för dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 har det hänt för dig? mmm förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 starta om steam så ska det funka (du kanske får göra det några gånger) om inte det funkar insatalera om steam (har själv fått göra det...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Man behöver bara logga ut och in igen på sitt acc så funkar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag brukar bara rejoina :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det brukar hända för mig med, jag bara väntar lite så kan jag spela igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 så hände de för mej f*n va jobbit det va men gå in på steam support så står det några filer du ska ta bort och sen uppdateras det5 sen funkar det fint! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Som många andra, starta om steam... Man ska inte behöva vänta i 10 timmar? För mig kanske det skulle ta 10 min så hade det fixat sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg