Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Har någon lärare ringt hem till era föräldrar nån gång? Råkade ut för det precis...lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Det hände några gånger när jag gick i sexan o nån gång när jag låg efter med ett prov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag låg efter i tyskan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hehe...vad ligger du efter med jag kan hjälpa dig för jag har också Du kanst boken!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 du s*tanist-boken menar du väl?? kassler,var det inte en kompsi som fick en lapp hem för att han hade hottat potatis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jupp dvearj (erik) Spelnisse hur visste du vilken bok jag hade? Den boken är skit tråkig... Massa självmordsbänägna ungar på framsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det har aldrig hänt mig även fast jag gör nåt får jag inte skulden det är någon annan stakare som får skulden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det var jätte nära att jag fick en lapp hem för att jag hade bråkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jupp dvearj (erik) Spelnisse hur visste du vilken bok jag hade? Den boken är skit tråkig... Massa självmordsbänägna ungar på framsidan Ehh...för att kannibalgäddan har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Har väl hänt... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Har väl hänt nångång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Av vilken anledning. en incident i matsalen? bråk i uppehålls rummet? Olalgligt knarkinnehav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.