LMFAO Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Som sagt jag hadde tänkt att göra en Shaman. Men jag vet inte riktigt vilka talents jag ska ta. Så kan någon tipsa på några bra talents om man ska vara en pvp shaman? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 jag tycker du ska ta enhancement/resto, men sen när du får ganska bra gear, dvs full epic så kan du byta till elemental Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Men man ska inte lägga på resto i början, då ska du lägga på elemental. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 31 resto och 20 i elemental Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Resto= Raid (MANA TIDE w00t!) Enchantment= Ensam PVE & PVP. Elemental= Ensam PVE & PVP. Kon ihåg att de flesta tier setten är gjorda för resto, och resto får Nature Swiftness (Instant cast naure spell) so är grym. Å andra sidan suger resto i pvp. Redigerat 15 Oktober 2006 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Är det inte bra att kunna ha two handed då! Det måste du ju ha ifal du ska grinda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Annars kan man ha staff och asgrym elemental,då klarar man grindningen asfint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg