Slasktratt Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Tycker ni det är okej att smälla brevlådor. Det är kul att smälla men inte att få den smälld. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Säger du inte emot dig själv nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag tycker att det är okej jag har själv gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Om det är ens egna..hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 det är ass kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag tycker att det inte är så kul,men det kan bero på att jag aldrig provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Om nån gör det på min så polis anmäler jag på direkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Har aldrig testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Om nån gör det på min så polis anmäler jag på direkten hehe, varför då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Därför det är ett brott mot lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Det äger ju att smälla sönder brev lådor :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag minns en gång när jag råkade kasta en minchina på ett biltak,han som ägde bilen blev nog inte så glad... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.