Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Om ni menar bilden... Den är inte tagen av mig.. Jag hade den med bara för att visa alla hur det såg ut ( om ingen redan visste det) sorry för missförståndet aha du menar så?att du inte kan göra bra som han som gjort bilden? trodde du menade att du inte kunde göra lika bra som han på filmen och hade gjort en screenie för att visa vad du kunde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Hehe... Bilden hade jag bara med som ett "extra" det var filmerna jag menade... Bilden var lite mera berginner... Det kanske jag kan klara... Men jag är ju värsta 1337n00ben på det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Hahaha! f*n vilka bra! Ps. tycker den där den där gubben e skum... man får aldrig tillfälle att döda honom eller veta vem han är i något av halflife spelen. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Har sett den innan, himla skön. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Första delen Andra delen tredje delen Detta är 3 filmer gjorda i Gmod... Med banan cs_office som handlar om Gman som ska gå till jobbet xD Jag fattar inte hur han kan göra dem... :rambo: Måste se Det är en Garry's Mod 9 film OM NI VILL SE ALLA GMOD FILMER SÅ GÅ TILL DENNA HEMSIDAHÄR Du Kan ÄVEN Ladda Ner Banor Och Vapen och MoDs Till Garry's Mod! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 (redigerat) Första delen Andra delen tredje delen Detta är 3 filmer gjorda i Gmod... Med banan cs_office som handlar om Gman som ska gå till jobbet xD Jag fattar inte hur han kan göra dem... :rambo: Måste se ahhh facepunchstudios.com den ägiga hemsidan för gmod :) Redigerat 19 Oktober 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 MM,, ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Första delen Andra delen tredje delen Detta är 3 filmer gjorda i Gmod... Med banan cs_office som handlar om Gman som ska gå till jobbet xD Jag fattar inte hur han kan göra dem... :rambo: Måste se Blev bannad för mitt andra inlägg(förlora över 5000smarthets poäng)Att dom där j*vlarna ska va så otåliga... jag som tyckte fuska var strängt lol Redigerat 22 Oktober 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) FY f*n blev beroende snart har typ kollar 444555555 grr nu Redigerat 24 Oktober 2006 av burak127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg