Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vem f*n vill köpa något man inte förtjänat? Aja, vi går lite offtopic nu.. Vet du vad, du kunde ha passat på när det var Hallowen. Säga bus godis eller pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 man kan ju alltid samla pantburkar i några månader oc panta dem sedan. (har börjat och ska amla fram till efter jul...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag har också samla burkar, sno alla du hittar!! :D det kanske kan bli en hundring!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rieorakaor Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 man kan ju tigga en 10 till bussen av nån sen när dm har gått gör man samma sak om och om igen... :lol: fast det var bara nått jag kom på jag har aldrig gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 man kan ju alltid samla pantburkar i några månader oc panta dem sedan. (har börjat och ska amla fram till efter jul...) Jag tjänade runt 200 kr på det på en timma då jag rensade en strand efter att det hade varit väsrta festen där.. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 LOL skillat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Fråga om du kan hjälpa dina föräldrar på jobbet. Det finns något man ansöka så får man 50 kr/timmen. Det blir ganska mycket på en vecka :) Redigerat 5 November 2006 av Sharzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 då räcker det med 2 timmar om dan så har man 700 i veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Om man har bestämt sig att sammla pantburkar ska man typ fråga nåt företag eller nåt. När vi skulle sammla pengar till vårt hockeylag så fick vi en gång pantburkar för ca 150kr av nåt företag. :) Själv ska jag fråga min förälldrar om jag får typ ha nåt litet sommarjobb nånstans eller nåt. Fast jag är ändå inte hemma så mycket på sommarloven. Är borta ca halva lovet.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Cykla in till stan och dela ut? Man måste jobba för sina pengar! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jo men orka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag skulle inte heller cykla 3mil in till stan dela ut tidningar och sen 3mil tillbaka.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.