Dezen Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Hur ändrar man om filerna från Wma till mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 En grej e ju kanske att man öppnar WMA filen i wavepad och sparar men ändrar den till .mp3, är inte säker men jag tror det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm Men till vissa wma filer krävs plugins/codecs, men de finns på samma sida. Där har du svaret. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Du kan ju sleva in filerna i iTunes så konverterar programmet dem automatiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det gör det väl inte? Plus det är väl aac-filer? Eller är jag ute o cyklar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det gör det väl inte? Plus det är väl aac-filer? Eller är jag ute o cyklar nu? Du kan ställa om aac-kodaren till en mp3-kodare lilla bubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Nars kan du bara ladda ner 3gp video converter sen ändrar du formatet till mp3 sen trycker du på encode. Koden om du vill ha gratis regristrering §1.3 Kan ladda ner från www.downloads.com Redigerat 29 September 2006 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 jo, men itunes tar fortfarande över datorn. bättre med poweramp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 jo, men itunes tar fortfarande över datorn. bättre med poweramp då. Hur då tar över datorn? Jag har mitt iTunes i lydbart skick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Bra jobbat ^^ när min syrra skaffade ipod var hon ju tvungen att installera itunes (får mig att undra varför folk köper en ipod överhuvud taget). Grejen var att efter installationen gjorde den om alla mina musikfiler till acc istället för mp3...inte kul. så nu är mitt account blockat så ingen annan än jag kan göra nåt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Bra jobbat ^^ när min syrra skaffade ipod var hon ju tvungen att installera itunes (får mig att undra varför folk köper en ipod överhuvud taget). Grejen var att efter installationen gjorde den om alla mina musikfiler till acc istället för mp3...inte kul. så nu är mitt account blockat så ingen annan än jag kan göra nåt på det. Illa :|.. iTunes har bara gjort kopior i mitt fall när jag gjort om mina mp3or till aac.. Låter som du hade väldigt otur :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Eller en väldigt okunnig familjemedlem. Skitsamma, jag tycker inte om tillverkare som låser sina produkter till program. Valfrihet skapar konkurrens, vilket sänker pris och höjer kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.