Star-Basse Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 JAAAAAAAA nu har lost släppts i usa igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Tror inte att "the others" förstör planen nu... Som micheal ska göra <_< Tror att micheal ska ha båten... Men alla kommer ju såklart att ta den då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hogwarts.nu-fuskaren Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Men vems är båten? ;) Redigerat 5 Oktober 2006 av hogwarts.nu-fuskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 btw. Lost har nu börjat igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag som trodde att premiären skulle bli spännande, den uppfyllde iallafall inte mina förväntningar. Jag tycker att pauserna är placerade på väldigt märkliga platser. Är det egentligen nödvändigt att ha en paus när det är 10 minuter kvar av programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 :angry: Håller med.... #¤@=* Reklamer!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Nu står det på svt.se's tv-guide att det inte börjar idag-7 feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Som du kanske ser diskuterar dom i den här tråden, föregående uppehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Ja, när börjar andra delen av tredje säsongen? :( Har hört att det ska bli 5 säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 lol... nu skriver jag när lost börjar... LOST BÖRJAR IGEN DEN 28:DE FEBRUARI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Den 28:e? Yay! ^^ LOST är verkligen bra, fast ändå väldigt skumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) snake_eater.. jag håller värkligen med! Lost är jätte bra! och jätte skumt!!!! Här kan ni se previews på nästa avsnitt som börjar onstag den 28:de den här månaden! Jag tycker värkligen det där rummet med filmen e sjukt konstig(psykologisk misshandel).. Man blir yr och fattar ingenting! :blink: http://img212.imageshack.us/img212/7668/loststrangemovieroomgn0.jpg http://abc.go.com/fsp/embedded/lost.html - Vänta tills reklamen är över sedan börjar klippen..(många klipp) Redigerat 9 Februari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.