Shadowbeing Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag slog 400.9 meter med Luigi i förrgår... Hur gör man för att få långt med honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Batdrop, alltså man använder basebollträet och hoppar och dunkar samtidigt som träet träffar säcken. Svårt att förklara. Men det finns filmer där alla slår otroligt långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Batdrop, alltså man använder basebollträet och hoppar och dunkar samtidigt som träet träffar säcken. Svårt att förklara. Men det finns filmer där alla slår otroligt långt. problemet är att det inte går att dunka ner Sandsäcken med Luigi... snarare dunkade jag upp den... eller jo, en konstig Dair får den att åka ner... men de händer en gång på 1000... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag har typ 2375.9 m med ganodorf =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag har lite över 700 meter med Ganondorf... Hur många batdrops gör du ungefär, demon9? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt) Men ungefär 5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt) Men ungefär 5. Konstigt, för jag gör också runt 5-6 styckna och avslutar med en Warlock Punch... Hur mycket skadar du då ungefär.... för jag hoppas och släpper slagträet bara och gör en dair. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt) Men ungefär 5. 26x% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt) Men ungefär 5. Det är möjligtvis något som inte stämmer här... Jag gör följande...: Hopp + Z + A-ner. Jag släpper enbart slagträet i luften... Då skadar det bara 17% + a-ner. Ska man kasta ner det våldsamt? Fast då är det ju större risk att sandsäcken flyger iväg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Öhh kommer inte ihåg så bra för att jag inte har spelat på ett tag nu (GC trasigt) Men ungefär 5. Du ska bara släppa det. Redigerat 1 Oktober 2006 av Demon9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Duger det att göra en Midair-jump och sedan släppa, eller ska man korta på hoppen maximalt...? :( I varje fall så är midair hoppen en början iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag gör ett vanligt hopp ^^ Man kan göra shortjump eller hur det hette men det är väldigt svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg