Gäst Mega93 Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) Jo, min dator cp:a och slutade fungera totalt (gickej att logga in osv - den hacka upp sig) så jag fick formatera om datorn, nu har dock alla filer försvunnit - med dem Centrycraft installationen och källkoden :( Och inte nog med det så har fil-hosten deletat Centrycraft-filen så att den inte går att ladda ner, så har någon kvar ett exemplar av Centrycraft installationen skicka den gärna till mig. Redigerat 17 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jo, min dator cp:a och slutade fungera totalt (gickej att logga in osv - den hacka upp sig) så jag fick formatera om datorn, nu har dock alla filer försvunnit - med dem Centrycraft installationen och källkoden :( Och inte nog med det så har fil-hosten deletat Centrycraft-filen så att den inte går att ladda ner, så har någon kvar ett exemplar av Centrycraft installationen skicka den gärna till mig. Har setup.exe men kan inte skicka länk becuz cabspace is kinda fcked up... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Nu funkar länken till setup filen. (Hittade installern på min gamla dator.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Härligt :) undrar bara när du har tid att göra mig till mapper? Om du har svårt just nu så bestäm en tid ;) Jag kan närsomhelst idag. Jag har på CC hela dagen istället så bara gör det du ska ;) Redigerat 18 Oktober 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) ´Centrycraft BETA är färdig nu (efter ett par justeringar :P). Redigerat 18 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Öhmm,jag fick det aldrig...det gick ju så segt så du avbröt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 STK har testat det..... Får se om han har någon kommentar.... (bortsett från alla buggar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) STK har testat det..... Får se om han har någon kommentar.... (bortsett från alla buggar). (STK? lol!) (SimonTheKing menar han!)Det är mycket bättre spelkänsla än förra nu klickar man på marken så går man dit och det va en härlig känsla(man kan hålla inne den så går den i den riktingen man vill)Fightingen har jag inte testat!Annars va allt bra! Men som MEGA sa så finns det en massa buggar så SÅ mycket har jag inte pröva. Redigerat 18 Oktober 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Coolt. Mega du går verkligen framåt i ditt spelskapande. Det blir bara mer avancerat och avancerat. Hoppas det går bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Något nytt projekt på gång grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Öhm.. Specificera dig - snälla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 jag skulle gärna kunna testa köra det nya! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.