Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 cabspace dampar upp när man går in på spelet i webläsaren...Cabspace ovanför nedanför höger om vänster om...DUH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 För att testa i webbläsaren krävs att du har activex aktiverat och brandväggen antingen av eller att den tillåter cc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Bumpar upp denna tråd ihopp om att Omega fortfarande jobbar med CC3D. (: Du vet att snart kommer RealmCrafter skaffa DirectX9.0c, vilket innebär bättre grafik, och skuggor, ljus osv. Det kommer även komma massa nya grejs. Tänkte berätta det om du nu inte visste, så du får fart på spelet. ^^ Redigerat 25 Februari 2007 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jo, det visste jag redan. Jag arbetar fortfarande med cc3d men väntar just nu på den nya versionen av RC då den nuvarande har en riktigt störande bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Okej, då vet vi. ^^ Ska bli riktigt najs med den nya versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag känner att d versionen kan dröja ett bra tag så är det någon som känner sig tillräckligt generös för att kunna hosta spelservern för den "gamla" Centrycraft 1.0 (Original) så hör av er. (Msn: [email protected]) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.