Dolphin Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 @MascarPone: Du var ju inte mycket bättre själv. ;) Men du använde också fula ord och kränkande, så du har inte mycket att komma med egentligen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 @MascarPone: Du var ju inte mycket bättre själv. ;) Nämn ett fult ord jag sade? Dessutom får man inte spamma på detta forum, det är spamm att skriva som han gör, särskíllt när han fortsatt. Vem av oss har inte mycket att komma med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Svårt att tro på, lyssna jag gillar inte när små pokémon nördar skriver PM om deras små slynkärlekar i min PM, så lägg av innan jag tappar humöret nu. Tack & hej. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Har man inte rätt att bli arg, han blev ochså arg men ändå? Han började skriva, och ni förbaskade människor som vill argumentera kan väll leta rätt på en gryta att tjafsa med för honsetly jag har inte frågat vad ni tycker bara vad jag ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Då säger jag som alla andra: Kontakta admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Annars skulle du kunna gå in på din PM kompis/ignore-lista och lägga till honom/henne. Lägg till personen och välj bannlys Pm eller något liknande och du ska slippa fler av den personen iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Case Closed, du har fått svar via PM... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg