Spikey Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 När jag startar Worms 3D så kommer den här upp. Nån som vet vad jag kan göra? http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Worms3D.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 När jag startar Worms 3D så kommer den här upp. Nån som vet vad jag kan göra? http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Worms3D.bmp Prova köra i läge för windows 98? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) Jag gjorde det och sen så startade det men när den hadde laddat klart så hörde jag trummor och sen crashade det igen. Jag kommer hit http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Loading.bmp men inte längre. Nä nu blir jag sur. :angry: Det blir exakt samma sak när jag ska starta demot. :huh: Redigerat 21 September 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Prova kör det i Windows 95. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Orkade inte hålla på med det så jag tog bort det. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 kan en 95 klara av worms 3d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Förmodligen din dator, processor eller operativsystem som inte har stöd för spelet, eller så är det något fel med installationen, för worms 3d spinner finfint under windows xp för mig. Kolla om det finns någon patch annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Spelet kanske saknar stöd för ditt grafikkort. Gå in på den officiella sidan och ladda ner patch om det finns. Om spelet är gammalt kan du ju alltid testa att öka det virtuella minnet. Det löser de flesta problem med gamla spel som inte är gjorda för XP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 24 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jag har. NVIDIA GeForce4 MX 440 med AGP8X 64 MB Intel Pentium III-processor 877 MHz 512 MB RAM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Har du uppdaterat grafikdrivrutinerna? Då det sista som händer är att du hör trummor kan det även vara bra att uppdatera ljuddrivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 minuim för worms 3d är f*n 512mb i ram :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 För mig funkar det finfint :D :D :D . Det spelet äger verkligen :cool: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg