Hoppa till innehåll

Jorden Blir Bara Sämre Och Sämre


Dolphin

Rekommendera inlägg

  • Svar 193
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad ska hända med de då? Det är inte direkt så att om polarisarna smälter går jorden mot sin undergång. Dessutom vet ingen NÄR det kommer att hända - Det kan hända imorgon, det kan hända om en vecka och det kan hända om hundra år. En grej jag tycker är lite läskigt är att alla kuststäder kommer att bli översvämmade och att markytan kommer att höjas med 4 meter om isarna smälter. Och om människorna behöver mer vatten ska de leta uppe i norr eller under marken.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska hända med de då? Det är inte direkt så att om polarisarna smälter går jorden mot sin undergång. Dessutom vet ingen NÄR det kommer att hända - Det kan hända imorgon, det kan hända om en vecka och det kan hända om hundra år. En grej jag tycker är lite läskigt är att alla kuststäder kommer att bli översvämmade och att markytan kommer att höjas med 4 meter om isarna smälter. Och om människorna behöver mer vatten ska de leta uppe i norr eller under marken.

 

Människan vet på ett ungefär när polariserna kommer att smälta. Det har gjorts undersökningar om detta. Jag kommer inte i håg vad dem sa, men 70 år ungefär har jag för mig om inte något förbättras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är orättvist att människor som lever om 70 år ska behöva dö för att människorna som lever idag inte gjort något åt miljöproblemen. Något måste göras. Speciellt i Japan, Kina och USA måste man göra något åt alla miljöutsläpp. en jag har hört att Japan tänker satsa stenhårt på biobränsle, vindkraft och solenergi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta utvekla kärnkraftverk. Släpper ut så himmla mycket gaser.

 

Det räcker inte på långa vägar, det hjälper inte speciellt mycket. Tänk på alla som kör bil, hade alla i hela världen kört på miljövänliga bilar eller använt cyklar då hade vi fått ett bättre samhälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...