ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Förr eller senare, ja - Men människan kan förlänga tiden med flera tiotal år genom att göra miljövänliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Förr eller senare, ja - Men människan kan förlänga tiden med flera tiotal år genom att göra miljövänliga saker. Jag blir så trött på att höra det, ja vi kan förlänga jorden eller till och med rädda miljön helt och hållet. Men det kommer aldrig att ske, för att det skulle innebära för mycket pengarförluster. Det är som någon sa i tråden "Pengar styr världen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Frågan är vad man ska prioritera först, pengar eller miljön? Själv säger jag pengar, jorden går under förr eller senare, så varför inte passa på att leva rikt medans man kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jorden kommer inte gå under under din livstid, så du behöver inte oroa dig alls. Det är dina barn och barnbarn som får ta smällen för det du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jorden kommer inte gå under under din livstid, så du behöver inte oroa dig alls. Det är dina barn och barnbarn som får ta smällen för det du gör. Då blir man inte själv drabbad av det, ja då när jag nöjd i alla fall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Stackars dom från Afrika dom har ju inte alls föstrt mycket av ozonlaggret ändå kommer dom få bli en av dom första som känner av ozonlaggrets minskning :( . Redigerat 4 Oktober 2006 av yre4444 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jorden kommer inte gå under under din livstid, så du behöver inte oroa dig alls. Det är dina barn och barnbarn som får ta smällen för det du gör. Är du så självisk ? Tänk lite på de stackare som kommer bo här i framtiden och kommer få städa upp de problem som du har orsakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Jorden kommer inte gå under under din livstid, så du behöver inte oroa dig alls. Det är dina barn och barnbarn som får ta smällen för det du gör. Hur tänker du egentligen!? :huh: Redigerat 4 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Han tänker som en överlevare. Redigerat 4 Oktober 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Man kan trycka pengar men man kan inte ta tillbaka saker i naturen som förstörts, jag tycker att Sverige borde ha miljön högst upp på prioriteringslistan. EU borde starta en kampanj så att fler länder engagerar sig mer angående miljön. Då kommer dom höja bensinskatten, tvinga alla att köpa ekologiska livsmedel, man kommer tvingas att köra miljöbil och sen blir det återvinning av andra saker än papper och kartong som matrester och sånt som man inte kan hälla i vasken. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Jag menar inte att EU ska börja tvinga folk till att bli mer miljövänliga men de kan ju hjälpa länderna att införa fler miljölagar som till exempel att man ska sluta skapa energi i form av kärnkraft. Redigerat 5 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 lägg resurser på att skapa ett nyy ozonlager istället... Jag sätter bensindrivet fordon bra mycket högre upp en att vara miljövänlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.