Hoppa till innehåll

Jorden Blir Bara Sämre Och Sämre


Dolphin

Rekommendera inlägg

lägg resurser på att skapa ett nyy ozonlager istället... Jag sätter bensindrivet fordon bra mycket högre upp en att vara miljövänlig.

 

Har du någon aning om hur mycket det kommer kosta och hur man ska göra?

Det handlar inte bara om några kvadratmeter utan det handlar om kvadratkilometer. En sådan sak är ett mångmiljard-projekt och för det så måste alla länder i hela världen hjälpa till med kostnaden och arbetet och det är svårare än vad du tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 193
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

lägg resurser på att skapa ett nyy ozonlager istället... Jag sätter bensindrivet fordon bra mycket högre upp en att vara miljövänlig.

 

Är det svårare än att få hela världen att börja värna om miljön? Sen att skapa ett ozonskikt är väl möjligtvis inte det lättaste men det finns säkerligen smarta människor som kan klura ut det så att jag kan fortsätta att förstöra jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frågan är vad man ska prioritera först, pengar eller miljön? Själv säger jag pengar, jorden går under förr eller senare, så varför inte passa på att leva rikt medans man kan?

 

Vad jag tror, så kommer inte mina barn och förhoppningsvis inte mina barnbarn vara med om någon större naturkatastrof, vidare kan jag inte tänka, man kan inte planera för någon annan innan de existerar. Hur kan man älska någon man aldrig träffat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frågan är vad man ska prioritera först, pengar eller miljön? Själv säger jag pengar, jorden går under förr eller senare, så varför inte passa på att leva rikt medans man kan?

 

du kanske inte tror det, men resten av världen vet det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många har dött och många kommer att dö.

Naturkatastrofer har inträffat och kommer att inträffa många gånger igen, mycket pga att man använder miljöfarliga ämnen.

inom en viss framtid kommer många att dö av t.ex hudcancer, då ozonlagret blir bara sämre och sämre och de radioaktiva solstrålarna effektivare.

Man kan minska detta eller kanske t.o.m stoppa det om man bara tänker på miljön lite mer.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...