splintercell987 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 lägg resurser på att skapa ett nyy ozonlager istället... Jag sätter bensindrivet fordon bra mycket högre upp en att vara miljövänlig. Har du någon aning om hur mycket det kommer kosta och hur man ska göra? Det handlar inte bara om några kvadratmeter utan det handlar om kvadratkilometer. En sådan sak är ett mångmiljard-projekt och för det så måste alla länder i hela världen hjälpa till med kostnaden och arbetet och det är svårare än vad du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 lägg resurser på att skapa ett nyy ozonlager istället... Jag sätter bensindrivet fordon bra mycket högre upp en att vara miljövänlig. Är det svårare än att få hela världen att börja värna om miljön? Sen att skapa ett ozonskikt är väl möjligtvis inte det lättaste men det finns säkerligen smarta människor som kan klura ut det så att jag kan fortsätta att förstöra jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Rensat på inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Frågan är vad man ska prioritera först, pengar eller miljön? Själv säger jag pengar, jorden går under förr eller senare, så varför inte passa på att leva rikt medans man kan? Vad jag tror, så kommer inte mina barn och förhoppningsvis inte mina barnbarn vara med om någon större naturkatastrof, vidare kan jag inte tänka, man kan inte planera för någon annan innan de existerar. Hur kan man älska någon man aldrig träffat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Frågan är vad man ska prioritera först, pengar eller miljön? Själv säger jag pengar, jorden går under förr eller senare, så varför inte passa på att leva rikt medans man kan? du kanske inte tror det, men resten av världen vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Klart att man älskar sina barn om man får några. Och om du inte vill att de ska dö i en naturkatastrof är det dummaste du kan göra att strunta i om jorden går under för det är isåfall de som får skiten för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Man kan inte älska någon förrän de föds. Och för min del blir det nog inga barn. Och det kanske låter egoistiskt och brutalt, men jag tänker på mig först och alla andra sen, det är så man överlever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) På det sättet du pratar, så tror man att du lever i djungeln eller något. Sen, kommer du att dö om du inte använder miljöfarliga ämnen? Redigerat 6 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Nej, men jag kommer inte dö av de andra heller. Och jag tycker alla miljöprodukter är överskattade. Dessutom tror jag att det är lite mer kvalitet i de ickemiljö vänliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 precis. Du kommer inte att dö i vilket fall som helst. Vilka produkter du än använder. Så varför inte tänka lite på någon annan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 På någon annan, hur många dör i dagsläget av att det används miljöfarliga produkter framför miljövänliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Många har dött och många kommer att dö. Naturkatastrofer har inträffat och kommer att inträffa många gånger igen, mycket pga att man använder miljöfarliga ämnen. inom en viss framtid kommer många att dö av t.ex hudcancer, då ozonlagret blir bara sämre och sämre och de radioaktiva solstrålarna effektivare. Man kan minska detta eller kanske t.o.m stoppa det om man bara tänker på miljön lite mer. Redigerat 7 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.