LuXoS Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag har klarat ut Fable the lost chapters till x-box och det var roligt men för lätt och för kort.(klarade det på 11 timmar första gången när jag var god och ungefär lika länge som ond) :student: :gitarr: :zzz: Jag undrar om någon kan tippsa om ett långvarit spel till x-box.(så långt som möjligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayabusa Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Om du gillar StarWars och är bra på engelska så är StarWars:Kotor2 The Sith Lords väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamebreaker Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Jag har klarat ut Fable the lost chapters till x-box och det var roligt men för lätt och för kort.(klarade det på 11 timmar första gången när jag var god och ungefär lika länge som ond) :student: :gitarr: :zzz: Jag undrar om någon kan tippsa om ett långvarit spel till x-box.(så långt som möjligt) Jag tycker om Star Wars KOTOR, annars så kan man skaffa The Ekder Scrolls, Morrowind Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 gta san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 japp, gta sanandreas eller superhjältarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 http://www.fuska.se/forum/Rpg-t73132.html Där har jag skrivit upp en lista med olika rollspel som verkar helt OK, men vet inte hur länge de räcker. Sök på Google om de så kanske det kommer någon recension. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Elder scrolls är jätte kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Elder Scrolls: Morrwind verkar vara en höjdare till Xbox. Funderar på att skaffa det, men vet inte riktigt ännu. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg