ShitBreakSean Skrivet 21 September 2006 Rapport Skrivet 21 September 2006 Jag laddade nyss ned två maps till Wolfenstein: Enemy Territory, och undrar vart jag ska lägga dem, kan tänka mig att dem ska ligga i spelmappen, men vart? Citera
Filiandor Skrivet 21 September 2006 Rapport Skrivet 21 September 2006 har tyvärr inte det längre men kanske du får leta lite i själva system eller spelmappen och kolla om du hittar nån map (menar det svenska ordet för map) som heter map (engelska ordet för map alltså karta) och lägg in den där. ursäkta ifall det är lite krångligt men min hjärna jobbar inte riktigt fullt vid den här tiden på en torsdag, lite seg då. Citera
Gäst Mujo Skrivet 21 September 2006 Rapport Skrivet 21 September 2006 C:\Program\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\ Där om du vill ha den till etmain C:\Program\Wolfenstein - Enemy Territory\etpro\ där om du vill ha den till etpro du ska alltså lägga .pk3 filerna i dom Citera
ShitBreakSean Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Skrivet 21 September 2006 C:\Program\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\ Där om du vill ha den till etmain C:\Program\Wolfenstein - Enemy Territory\etpro\ där om du vill ha den till etpro du ska alltså lägga .pk3 filerna i dom Det funkar, tack för hjälpen... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.