spider-boy Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 habbo äger värkligen över alla andra comunitys! fuska.se är förstås bättre :D www.habbo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 jag hatar habbo man slösar bara sina pengar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) fel Max93 man slösar Tid och pengar Redigerat 22 September 2006 av Kilimanjaro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 habbo är bara kul ibland. Kul att gå runt och fjanta sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 man tröttnar snabbt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Har man inte några möbler så suger det. Men det är ganska kul ibland. Går runt och driva med folk är kul :P och när det är gängbråk mellan olika gäng eller ner FBI kommer och haffar en :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Det är väldigt oseriöst, t.ex USA Army = United States of America army. Och sen går FBI och haffar vanligt folk... Hälften av dem som har gjort FBI vet knappt vad det betyder.. Jag spelar det inte så mycket längre men går völ in en gång om veckan eller så och tittar runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 blipville.se är ju mycket bättre än habbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Habbo är det sämsta spel jag kört! USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) habbo är skit! man slösar bort tid och pengar.. man blir dummare och dummare.. OBS. HAbbo är beroendeframkallande! PRÖVA INTE SPELA DET! Redigerat 23 September 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 helt rätt Vitdom. mina kompisar vara habbo nördar men så hittade jag maple story & nu slösar dom pengar på det istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Det är kul att lura folk på möbler :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.