mega Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 finns det pokemon spel på xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Inte vad jag vet, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 tror jag inte, tuvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 nej och det är jätte bra, skiten finns bara till en ännu skit konsoll som kallas GameCube och sen WII. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Hm, om du skaffar en Gameboyemulator anpassad till Xbox och sedan skaffar ett Pokemongameboyspel så finns det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Pokémon är gjort av Nintendo, därför finns inte spelen till Xbox. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 pokemon är inte gjort av Nintendo men spelen är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 pokemon är inte gjort av Nintendo men spelen är. Lol, den är visst gjord av Nintendo men Warner Bros hjälper till och animera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 nej och det är jätte bra, skiten finns bara till en ännu skit konsoll som kallas GameCube och sen WII. SOS fanboy! Att kalla Pokémon för skit är det knasigaste jag någonsin hört... Jag gillar personligen inte heller Pokémon så mycket, men försäljningssiffrorna talar för sig själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 ja men det är ju bara fjortisar nördar eller små barn som lirar det, det är det simplaste RPG spelet ( om det ens är det, svar nej ) och mest frustrerande då om man går i lite gräs möter man poke mon som tar skit lång tid att döda och är as tråkiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Visst, det blir lite enformigt i längden, men så länge det inte är enformigt är det ganska roligt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg