Majiwaru Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 1.jag har läst på någon annan fusk sida att man får shedinja genom att fånga en nincada och sedan lvla den till lvl 20, så ska den ligga "längst ner" i partyt. Så skulle man trycka på b när den utvecklades till ninjask, sedan lvla den till 21 och då låta den utvecklas... Tyckte det lät något konstigt, men jag har en nästan fulländad pokédex, så jag testade... pfff. klart det inte funkade. slutsats: hur får man shedinja? 2. och någon annan gång så lyckades jag fånga en feebas, och inte enligt sättet som ska ta ca 1 timma enligt någon här på fuska.se jag visste att den utvecklades till Milotic på något sätt. Först testade jag såklart bara att powerlvla den. Ändå upp till 67 faktiskt (gissa om det tog lång tid...) och märkte samtidigt att den är lika dålig som magicarp, dör för minsta lilla- frustrationsrisk- hög. Sedan matade jag den med en massa pokéblocks, inget hände. Sedan läste jag att den ska utvecklas genom kärlek, verkar inte heller funka, då Return är på högsta skadan och den har fått en ribbon för det. Och en annan att den ska utvecklas genom att bara äta blue pokéblocks (beuty) men i och med att jag redan matat den med massa annat så kunde den inte ta mer. slutsats: är det så feebas utvecklas till milotic? genom blå pokéblocks? 3. hade en perfekt fil (förutom att jirachi och shedinja saknades) på sapphire. Men den filen raderade någon liten sate, misstänker klåfingriga kusiner eller dylikt) så nu har jag startat om. Men jag har 2 problem. slutsats1: hur får man gorebyss? slutsats2: hur får man huntail? Det var allt, extrem tacksam för svar :D (speciellt om milotic/feebas och shedinja) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemonkongen Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 1.jag har läst på någon annan fusk sida att man får shedinja genom att fånga en nincada och sedan lvla den till lvl 20, så ska den ligga "längst ner" i partyt. Så skulle man trycka på b när den utvecklades till ninjask, sedan lvla den till 21 och då låta den utvecklas... Tyckte det lät något konstigt, men jag har en nästan fulländad pokédex, så jag testade... pfff. klart det inte funkade. slutsats: hur får man shedinja? 2. och någon annan gång så lyckades jag fånga en feebas, och inte enligt sättet som ska ta ca 1 timma enligt någon här på fuska.se jag visste att den utvecklades till Milotic på något sätt. Först testade jag såklart bara att powerlvla den. Ändå upp till 67 faktiskt (gissa om det tog lång tid...) och märkte samtidigt att den är lika dålig som magicarp, dör för minsta lilla- frustrationsrisk- hög. Sedan matade jag den med en massa pokéblocks, inget hände. Sedan läste jag att den ska utvecklas genom kärlek, verkar inte heller funka, då Return är på högsta skadan och den har fått en ribbon för det. Och en annan att den ska utvecklas genom att bara äta blue pokéblocks (beuty) men i och med att jag redan matat den med massa annat så kunde den inte ta mer. slutsats: är det så feebas utvecklas till milotic? genom blå pokéblocks? 3. hade en perfekt fil (förutom att jirachi och shedinja saknades) på sapphire. Men den filen raderade någon liten sate, misstänker klåfingriga kusiner eller dylikt) så nu har jag startat om. Men jag har 2 problem. slutsats1: hur får man gorebyss? slutsats2: hur får man huntail? Det var allt, extrem tacksam för svar :D (speciellt om milotic/feebas och shedinja) før at skaffa shedinja måste du ha en nincada med i laget ditt. så måste du ha en ledig plass i teamet ditt och sen trena opp nincada til lvl 20 da måste du la den utvekla seg. sen kan du se på teamet ditt der kan du se at du har en shedinja på lvl 20 i bunden av baggen. før at skaffa milotic måste du ge feebas bara beauty contest pokesnacks. nåe den har fullt i beauty utveklar den seg till milotic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 1. För att få Shedinja ska du ha en Ninjask på lvl 19, gör så den håller i en Netball (Vet inte om det behövs -.-), Ha ett utrymme i ditt lag (Så att du har 5 pkmn) och utväckla Ninjask. Nu ska du ha Shedinja där det inte var nån pkmn förut. 2. Du ska ha fullt på Beuty och lvl upp ett lvl. 3. Gorebyss: Utväckla Clamperl med Sea Scale Tror jag... Huntail : Utväckla Clamperl med Deepseatooth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 1.jag har läst på någon annan fusk sida att man får shedinja genom att fånga en nincada och sedan lvla den till lvl 20, så ska den ligga "längst ner" i partyt. Så skulle man trycka på b när den utvecklades till ninjask, sedan lvla den till 21 och då låta den utvecklas... Tyckte det lät något konstigt, men jag har en nästan fulländad pokédex, så jag testade... pfff. klart det inte funkade. slutsats: hur får man shedinja? 2. och någon annan gång så lyckades jag fånga en feebas, och inte enligt sättet som ska ta ca 1 timma enligt någon här på fuska.se jag visste att den utvecklades till Milotic på något sätt. Först testade jag såklart bara att powerlvla den. Ändå upp till 67 faktiskt (gissa om det tog lång tid...) och märkte samtidigt att den är lika dålig som magicarp, dör för minsta lilla- frustrationsrisk- hög. Sedan matade jag den med en massa pokéblocks, inget hände. Sedan läste jag att den ska utvecklas genom kärlek, verkar inte heller funka, då Return är på högsta skadan och den har fått en ribbon för det. Och en annan att den ska utvecklas genom att bara äta blue pokéblocks (beuty) men i och med att jag redan matat den med massa annat så kunde den inte ta mer. slutsats: är det så feebas utvecklas till milotic? genom blå pokéblocks? 3. hade en perfekt fil (förutom att jirachi och shedinja saknades) på sapphire. Men den filen raderade någon liten sate, misstänker klåfingriga kusiner eller dylikt) så nu har jag startat om. Men jag har 2 problem. slutsats1: hur får man gorebyss? slutsats2: hur får man huntail? Det var allt, extrem tacksam för svar :D (speciellt om milotic/feebas och shedinja) man tackar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemonkongen Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 1.jag har läst på någon annan fusk sida att man får shedinja genom att fånga en nincada och sedan lvla den till lvl 20, så ska den ligga "längst ner" i partyt. Så skulle man trycka på b när den utvecklades till ninjask, sedan lvla den till 21 och då låta den utvecklas... Tyckte det lät något konstigt, men jag har en nästan fulländad pokédex, så jag testade... pfff. klart det inte funkade. slutsats: hur får man shedinja? 2. och någon annan gång så lyckades jag fånga en feebas, och inte enligt sättet som ska ta ca 1 timma enligt någon här på fuska.se jag visste att den utvecklades till Milotic på något sätt. Först testade jag såklart bara att powerlvla den. Ändå upp till 67 faktiskt (gissa om det tog lång tid...) och märkte samtidigt att den är lika dålig som magicarp, dör för minsta lilla- frustrationsrisk- hög. Sedan matade jag den med en massa pokéblocks, inget hände. Sedan läste jag att den ska utvecklas genom kärlek, verkar inte heller funka, då Return är på högsta skadan och den har fått en ribbon för det. Och en annan att den ska utvecklas genom att bara äta blue pokéblocks (beuty) men i och med att jag redan matat den med massa annat så kunde den inte ta mer. slutsats: är det så feebas utvecklas till milotic? genom blå pokéblocks? 3. hade en perfekt fil (förutom att jirachi och shedinja saknades) på sapphire. Men den filen raderade någon liten sate, misstänker klåfingriga kusiner eller dylikt) så nu har jag startat om. Men jag har 2 problem. slutsats1: hur får man gorebyss? slutsats2: hur får man huntail? Det var allt, extrem tacksam för svar :D (speciellt om milotic/feebas och shedinja) dra til slateport city och dra til båt plassen då er det en vitenskapsmann der tala med honnom så kan du velga mellom : deapseathoth och deapseascale. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 du måste ha scannern innan och ge den till honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Men kom igen. Feebas blir milotic om du har vunnit master rank på beauty!! Deep scale får du genom att gå till ett skepp under slaterport.Där ska du leta effter ett dive hål.När du kommer upp för det så ska du gå in i ett rim och trycka som på trick house.Och sedan ska du öppna nästa rum osv.Till diut hittar u scanner som du byter med capt stern i slaterport båt huset.Låt clamerl hålla i deepscale när du byter den med en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Och då blir Clampearl till Gorebyss/Huntail! Agiyr glömde en slutsats så jag gjorde en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg