splintercell987 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Är det någon som tittar på Prison Break? :huh: Det är den bästa serien jag har sett på TV. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Självklart tittar jag på Prison Break, mycket bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Älskar det, måste vara en av de smartaste serierna någonsin. Blir mer spännande ju fler avsnitt som går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Priosn Break är en jättebra teveserie, serien är ju rätt mycket i hetluften nu också. Det är många som följer serien, det görs mycket reklam för teveserien. Allt detta är väldigt förstående, serien är nämligen jättespännande och underhållande. Favoriten i serien är Michael Scofield. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Självklart är det en bra serie. Det börja bli spännande när dem rymde från fängelset. Min favoriter är John Abruzzi men T-Bag mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Man kan säga att jag avgudar Prison Break.Men typ hela Nynäshamns tv apparater flippa ut så jag missa senaste programmet Skulle nån säga vad som hände :( bara en kort sammanfatning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Michael försöker komma på hur han kan få tag i nyckeln till sjukstugan. Lincoln får reda på sanningen om sin pappa och vilken roll hans far spelat i hans liv. Tween blir desperat och vill fly från Avocado Källa:www.tv3.se/prisonbreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Självklart är det en bra film. Det börja bli spännande när dem rymde från fängelset. Min favoriter är John Abruzzi men T-Bag mest. Vadå film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Självklart är det en bra film. Det börja bli spännande när dem rymde från fängelset. Min favoriter är John Abruzzi men T-Bag mest. Men herregud, alla skriver fel i bland. Du förstår väl att han menade teveserie. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Tack för stödet Dolphin. SheatBreakSean, och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Michael försöker komma på hur han kan få tag i nyckeln till sjukstugan. Lincoln får reda på sanningen om sin pappa och vilken roll hans far spelat i hans liv. Tween blir desperat och vill fly från Avocado Källa:www.tv3.se/prisonbreak Nu skulle det sitta fint med en spoiler text innan? Vissa kanske inte har sett det du snackat om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Vad jag vet så var det den som sändes i tv3. Redigerat 23 September 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.