Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Priosn Break är en jättebra teveserie, serien är ju rätt mycket i hetluften nu också. Det är många som följer serien, det görs mycket reklam för teveserien. Allt detta är väldigt förstående, serien är nämligen jättespännande och underhållande.

Favoriten i serien är Michael Scofield. <3

Skrivet

Självklart är det en bra serie. Det börja bli spännande när dem rymde från fängelset.

Min favoriter är John Abruzzi men T-Bag mest.

Skrivet

Michael försöker komma på hur han kan få tag i nyckeln till sjukstugan. Lincoln får reda på sanningen om sin pappa och vilken roll hans far spelat i hans liv. Tween blir desperat och vill fly från Avocado

Källa:www.tv3.se/prisonbreak

Skrivet

Självklart är det en bra film. Det börja bli spännande när dem rymde från fängelset.

Min favoriter är John Abruzzi men T-Bag mest.

Men herregud, alla skriver fel i bland. Du förstår väl att han menade teveserie. ;)

Skrivet

Michael försöker komma på hur han kan få tag i nyckeln till sjukstugan. Lincoln får reda på sanningen om sin pappa och vilken roll hans far spelat i hans liv. Tween blir desperat och vill fly från Avocado

Källa:www.tv3.se/prisonbreak

Nu skulle det sitta fint med en spoiler text innan? Vissa kanske inte har sett det du snackat om...

Skrivet (redigerat)

Vad jag vet så var det den som sändes i tv3.

Redigerat av DonKeN

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...