Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 postal2 har nästan alla de varningarna ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Antagligen därför det inte säljs längre, det spelet är roligt men sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Har aldrig sett ''Gamble'' varningen :visslar: kanske aldrig kollat på ett "gamble" spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 postal2 har nästan alla de varningarna ^_^ Jag blev vansinning när jag skulle köpa spelet men så sa dem att inte spelet tillverkas längre. Så nu så försöker jag hitta begagnade men dem är otroligt dyra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 postal2 har nästan alla de varningarna ^_^ det finns ju andra sätt *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jo men dom får vi inte diskuter här :P Postal är ett skitspel, varför vill du ha tag i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Vore du inte smartast att börja med att titta på sistasidan av någon instruktion från 2003+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.