Cornificius Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Tror ni att Pokemon rangers kommer bli bra? en länk http://ds.ign.com/objects/764/764902.html : Okej, jag vet att det finns en bättre informations sida för pokemon serebii.net men den är inte öppen just nu. Men vad tror ni om pokemon ranger för det kommer ju bli ganska olikt alla andra pokemon spel. Den största ändringen är nog att man inte fångar pokemon med pokebollar utan med någon pokemon disc... och sen är man ju i en annan region och om man väljer att vara kille så börjar man med minun och om man e tjej då får man ju plusle. och sen kan man ju fånga pokemon som typ sceptile i det vilda.. men tror ni att det kommer att bli bra? (för tredje gången) sen finns det några filmer på sidan jag visade glömde jag att säga :P men med ens pokemon fångar diskar så ska man ju ta sin pek-pinne och dra runt pokemonen tills den fångas. man måste dra olika många varv för olika sorters pokemon.. ´ men rent allmänt tycker jag att spelet verkar rätt coolt :) pågrund av att det är så olikt de andra spelen.. den kommer ju i oktober i USA men är det någon som vet när det kommer här i svergie? Fast det är lite syn att man inte får slåss men sina pokemons när man fångar! <_< Redigerat 23 September 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag kommer köpa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Ja kommer nog med att köpa´t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Sen en liten sak för pokemnoranegr har redan kommit i Japan och Usa (står det på serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Videon när man fångar Groundon var skit coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Nej. tror dock att mystery dungeon blir bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Tror att Ranger blir bättre. Kommer köpa Dungeon också, gillar Pokémon spel! :D Redigerat 1 Oktober 2006 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag tror också att Ranger blir bättre men om man är ett pokémon f*n så e det självklart att man ska köpa alla spel :P jag ska det iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 jag ska helt klart köpa det i väntan på pokemon pearl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) pokemon ranger ÄR bra :P har det och har inte importerat Redigerat 4 Februari 2007 av Gotenks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag kommer nog köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 ska nog köpa det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg