shacti Skrivet 24 September 2006 Rapport Skrivet 24 September 2006 När jag spelar soldat så kan jag inte skjuta med Snipern och Law. Vet inte varför, har testad att ducka och ligga ner men de funkar fortfarande inte. Någon som har en lösning? Citera
ELF Skrivet 24 September 2006 Rapport Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Du kan testa med att hålla in skjutknappen lite längre tid. Sniper och LAW är inte som vanliga vapen. Man måste hålla inne skjutknappen för att skjuta inte bara trycka till en gång. Jag hade samma problem. Jag kunde inte skjuta med sniper och LAW ända tills jag testade att hålla inne knappen <_< Förresten. Vad kallar du dig? Jag heter ELF (SWE) när jag spelar... Redigerat 24 September 2006 av TheDarkElf Citera
shacti Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Skrivet 25 September 2006 Spelar som Ghost_1 kör med icke-betal versionen, vet inte om vi hamnar på samma servrar ifall du kör med betal. aja, jag testade som du sa och nu funkar det alldeles utmärkt, fast med den fördröjningen gillar jag nog ändå desert eagle/spas bättre. Okej att det är fördröjning på raketgevär men på sniper, verkar helskumt. Citera
ELF Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 BRA!!! Neh, jag kör inte med bettal så du vet... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.