Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Ta Mig Till?


ajar
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag startade en auktion på tre hjul och då var det en som bjöd 2222 FM. När personen sedan fått reda på att han vann skrev han till mig att jag tigger FuskaMynt av honom men egentligen har han bara ändrat och skrivit i sitt inlägg i min auktion att han har slut på FM. Och det ändrade han EFTER att auktionen var slut och han vunnit. Jag vill ha mina 2222 FM eftersom han bjöd så mycket i auktionen. Vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska anmäla honom efter det har gått en vecka till admin.

 

"Ifall man efterfrågar en tjänst eller utlyser en tävling så är man skyldig att betala den angivna FuskaMynt summan till den som uppfyller momenten som är nödvändiga. Ifall man inte skulle göra detta inom 1 vecka så skall den som kräver FuskaMynt meddela detta till admin på forumet och detta kommer då att leda till att personen som är skyldig FuskaMynt för en tjänst/tävling kommer att få böta 1000 FuskaMynt och dessutom dras det FuskaMynt för tjänsten/tävlingen som överförs till personen som skall ha dessa.

Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men han bjöd mest och därför ska han betala. Om han nu visste att han inte hade råd kunde han ju sagt det innan tävlingen var slut, han hade du inte behövt meddela det när han fick veta att han vunnit. Och nu har han ändrat sitt inlägg så att det aldrig sett ut som att han bjudit 2222 FM. Sen skrev han att han inte kan rå för att han gjort av med sina FM, nehe men vems fel är det då? =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Corpsgrinder är min kompis, han hade pengar på mobilen som han skulle fixa över till 3000fm men då hade han glömt sätta på knapplås så mobilen hade anslutit säg till internet så at han har inga pengar kvar,det är dumt gjort av dig ripto du kunde väll fortsätta diskutera via gb med han.Han är ledsen över att han inte nu kan få dom 3 hjulna.

Du kan väll utse den andra vinnaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Corpsgrinder är min kompis, han hade pengar på mobilen som han skulle fixa över till 3000fm men då hade han glömt sätta på knapplås så mobilen hade anslutit säg till internet så at han har inga pengar kvar,det är dumt gjort av dig ripto du kunde väll fortsätta diskutera via gb med han.Han är ledsen över att han inte nu kan få dom 3 hjulna.

Du kan väll utse den andra vinnaren.

 

 

Det hade inte tjänat något till att fortsätta diskutera via bg då han anklagade mig för att tigga FM av honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...