Hoppa till innehåll

Hmm... Rs Lr Tibia?


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Asså jag vill ej slösa mena pengar på att göra så runescape blir kul man är Tibia roligare? men vill INTE betala något.... å grafik å sånt? skriv gärna typ va de e bra å dåligt med spelen när man ej har betalat... för rs blir ju roligare när man betalar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Runescape har kanske inte så bra grafik men duger och är roligt och köra. Det är ju sant att det är roligare när man betalt ca 4-5 gånger större värld massvis med minispel mer quest mer skills att träna och mera rustningar vapen mm..

 

Tibia.. typ 2d grafik...... spelade de ca 2 gånger innan jag blev less på de.. det är drygt att träna och svårt att spela överhuvudtaget..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu skulle man säga vilket spel som man själv tyckte va bäst.. man har olika smak helt enkelt vissa tycker om runescape vissa tibia bara för de ska inte alla runescape älskare säga hela tiden "öhh tibia suger fattar inte hur man kan spela tibia. dom måste ju va helt cp" ett enkelt exempel... säg istället vad du tycker är bra och dåligt istället bara för att säga att de suger..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

innan jag valde något av spelen läste jag om båda och tibia lät mycket bättre, men efter att ha testat både tyckte jag RS var roligare mest för att jag spelade det med min kompis i början och tibia testa jag själv. Men runescape kommer det massa bra updates till, dom updaterar faktiskt grafiken ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

innan jag valde något av spelen läste jag om båda och tibia lät mycket bättre, men efter att ha testat både tyckte jag RS var roligare mest för att jag spelade det med min kompis i början och tibia testa jag själv. Men runescape kommer det massa bra updates till, dom updaterar faktiskt grafiken ;D

 

När har dom gjort det? Eller håller dom på med det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag vill ej slösa mena pengar på att göra så runescape blir kul man är Tibia roligare? men vill INTE betala något.... å grafik å sånt? skriv gärna typ va de e bra å dåligt med spelen när man ej har betalat... för rs blir ju roligare när man betalar

 

Jag betalar inte när jag spelar Runescape, och tycker att det är roligt.

Så jag rekomenderar dig i alla fall RS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...