Hoppa till innehåll

Guild Wars Eller Guild Wars: Factions?


Slasktratt
 Dela

Guild Wars eller Guild Wars: Factions?  

11 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Tjena! :)

 

Det är så att jag fått för mig att börja spela Guild Wars. Dessvärre, vet jag knappt någonting om spelet i sig.

Vad jag förstått så finns det två versioner, Guild Wars, och Guild Wars: Factions, och de är helt ensamstående från varandra. Det kommer även att komma Guild Wars: Nightfall.

 

Är det så att både de som spelar GW och de som spelar GW:F egentligen spelar samma spel? Bara det att F har fler funktioner? Jag menar, 2 nya klasser och 300+ skills eller vad det är? Eller är det två helt olika spel? Och vilket ska man isåfall välja?

 

Jag skulle helt enkelt vilja ha lite generell information om hur det egentligen går till och kanske någon kommentar och omdöme från någon som spelar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, de spelar inte samma spel, GW:F har en ny egen värld, som de som har GW inte kan komma till.

 

Jag tycker själv att det vanliga är roligare än Factions, men det är inte lika många som spelar det vanliga längre, så då är det heller inte så kul.

 

Men kanske Nightfall blir en hit? Vem vet

Redigerat av Simpsons
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...