Wico Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Hej Hej, Nu undrar jag vad man hälst ska göra använda koder på sina egna servrar typ som 'god' eller ska man tanka aimbot/wallhack/box och allt och köra på online servrar i CS!! ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Tror det är amx-mod man ska ha för att kunna fixa god-mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 tja jag skulle kanske villja ha wallhack när jag spelar mot botar(bottar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Ladda hem Fighter FX 666 EDITION ;) då får man SPEEDHACK/WALLHACK/AIMBOT med mera i ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) Ladda hem Fighter FX 666 EDITION ;) då får man SPEEDHACK/WALLHACK/AIMBOT med mera i ett var laddar jag ner det då? PS.kom på det sen sökte på google :) Hur ska man göra för att wallhack ska funka? Redigerat 17 Oktober 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Mirc-scripts.de Massa hacks till olika spel, CS+CSS finns me. Redigerat 18 Oktober 2006 av BloodMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Mirc-scripts.de Massa hacks till olika spel, CS+CSS finns me. tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 mpc.com Tror jag det va. Väldigt bra sida med fusk till olika spel. Då menar jag wallhack osv. Dock så får du ha ett bra anti-virusprogram. Tusentals virus där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) mpc.com Tror jag det va. Väldigt bra sida med fusk till olika spel. Då menar jag wallhack osv. Dock så får du ha ett bra anti-virusprogram. Tusentals virus där. Var hittar jag ett bra virus program?? (har inget bra! Och för andra gången hur andvänder jag wallhack????) Redigerat 18 Oktober 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Kolla i den klistrade tråden "Cheat guide" eller nåt sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Kolla i den klistrade tråden "Cheat guide" eller nåt sånt.. ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klassig Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Kostar det inte att ladda ner därifrån ? :o Ladda hem Fighter FX 666 EDITION ;) då får man SPEEDHACK/WALLHACK/AIMBOT med mera i ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg