Girafariglove Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag söker tips på serier på Youtube. Ser nu: Getbackers Shaman king Inu yasha Gillar allt så länge det e anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 onepiece naruto roruni kenshin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 onepiece naruto roruni kenshin Mmm..Ser nu: Getbackers Shaman king Inu yasha Samurai deeper kyo One piece(hittade den själv) Rurouni kenshin sux på animen. E ljudet bättre nu????? Na inte Naruto vad handlar den om förressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Asså, vilken typ av Anime gillar du? Gillar du småroliga eller fight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Allt så länge det e anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Asså jag tycjer Escaflowne är rätt bra sedan om den finns på Youtube vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Oj, det finns verkligen folk som sitter o kolla på youtube, hoppas det inte är segt för dig bara. :P Öhm gillar all anime? Det verkar lite överdrivet, som att säga, jag gillar alla böcker, alla tv-spel eller alla filmer. Hur som helst så finns det mycket mycket bra, däremot så vet jag itne vad som finns på toutube. Jag tror åtminstone att Pretty Cure finns där. Annars kan du ju kolla upp om School Rumble, Peach Girl eller I my me! Strawberry Eggs finns. Eller ja, varför inte Fruits Basket möjligtvis? Fast det är väl främst de allra populäraste serierna somm finns på youtube, vet inte direkt om de jag nämnde hör dit, men men... Prince of Tennis är ju lång och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Moberg: Nja det e snarare "de inte allt för kända" animes som finns på Youtube eftersom kända som t.ex Fruit Basket har Copyright I USA villket gör att det är olagligt att ladda upp dem gör man de leder det till att ens konto på Youtube raderas. Girafariglove:Det måste finnas någon sorts genre du gillar man kan inte tycka om all anime den är för brett utsprid för det men gå till http://www.anime-planet.com/ där kan du få mycke bra tips som du sedan kan söka efter på youtube har du tur så finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Kolla denna sidan: http://www.keiichianimeforever.com/ Där finns det mesta inom animevärlden. Dock är den nere eller något nu, vet inte varför. :/ Aja, den kommer nog snart upp igen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Samma som Selene... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Hmm, kanske Naruto? Om det nu är anime.. Redigerat 28 September 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Boondocks, Pokémon? ;) Redigerat 28 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.