Hoppa till innehåll

Tips På Serier


Girafariglove

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Oj, det finns verkligen folk som sitter o kolla på youtube, hoppas det inte är segt för dig bara. :P

 

Öhm gillar all anime? Det verkar lite överdrivet, som att säga, jag gillar alla böcker, alla tv-spel eller alla filmer.

 

Hur som helst så finns det mycket mycket bra, däremot så vet jag itne vad som finns på toutube.

Jag tror åtminstone att Pretty Cure finns där.

 

Annars kan du ju kolla upp om School Rumble, Peach Girl eller I my me! Strawberry Eggs finns. Eller ja, varför inte Fruits Basket möjligtvis?

 

Fast det är väl främst de allra populäraste serierna somm finns på youtube, vet inte direkt om de jag nämnde hör dit, men men... Prince of Tennis är ju lång och bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moberg: Nja det e snarare "de inte allt för kända" animes som finns på Youtube eftersom kända som t.ex Fruit Basket har Copyright I USA villket gör att det är olagligt att ladda upp dem gör man de leder det till att ens konto på Youtube raderas.

 

Girafariglove:Det måste finnas någon sorts genre du gillar man kan inte tycka om all anime den är för brett utsprid för det men gå till http://www.anime-planet.com/ där kan du få mycke bra tips som du sedan kan söka efter på youtube har du tur så finns det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...