Gäst Youx Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag söker ett Mmorpg spel tror ja de heter asså typ som Runescape å Muonline. Här kommer lite krav som jag vill ha på spelet.. OM du vet nåt bra kan du vinna 450fm. 1. Det ska vara gratis 2. Man ska ej tröttna på det så fort 3. Halv bra grafik (asså det måste ej va halvbra de kan vra bättre också) 4. Man ska kunna ha vapen Å Items å sånt. 5. Ska va kul Följande spel har jag redan spelat: Runescape, Tibia, Muonline, Edumonsonline, Dragonfable.. P.S vill inte höra nåt om: Men hallå de finns redan en milljon trådar!. men det gör det inte har kollat lite..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Men hallå de finns redan en milljon trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 KnightOnline, KalOnline, Lineage II, RYL II (Risk Your Life) och sen kom jag inte ihåg nån mer. Har spelat alla dem utom Lineage och tycker nog att KnigtOnline är roligast. Alla är gratis men man kan betala om man vill, och du måste ladda ner dem för att kunna spela. Länkar: >KnightOnline< >KalOnline< >RYL 2< >Lineage II< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 www.mapleglobal.com har kört i över 120tim och tröttnat men varje kvatal (3månader) kör jag några 20tim till för många events och nyheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Centrycraft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) ja det var smart poison önskar jag kunde få igång mitt >:( Redigerat 27 September 2006 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Hero eller Silkroad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juvefans Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Centrycraft! Skulle du inte kunna skriva en länk till hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 http://www.centrycraft.co.nr Eller så kan ni titta på den stora topicen i PC avdelningen som Mega93 har startat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.