Hoppa till innehåll

Warlock/paladin


Xynthiar

Rekommendera inlägg

Okej, du kanske har spelat några palas som inte har det rätta gearet som krävs för att vara bra med en pala (vilket blizzard säger att paladinen är, en "gear-dependant"-class). Jag har 6/8 tier1 4/8 tier2, lite blandade epics som girde of the fallen crusader och draconic maul, lite spelldmg gear o.sv. Mina vanliga slag ligger runt 400 vilket man fläskar på var annan sekund. Man kan stunlocka motståndaren i 6 sekunder och unleasha en spell (jag brukar använda Seal of Command) vilket jag crittar 1600 med, mot Warriors och Rouges är det knappt match eftersom man kan använda båda sina bubblor, critt-hela sig själv utan att det kostar mana o fortsätta fläska på... Jovars, jag är glad över att jag valde Paladin.

 

//Rally, lvl 60 "imbadin".

 

Isåfall måste han ha typ 90% crit eftersom han tog 700 varje slag och lyckades döda 7 gubbar och han skadadse 700 varje gång utom en då han skadade 500

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Patetisk skitvideo som visar en shammy ta ner lite gubbar, woha som om det vore nåt coolt.

 

1. Lvl lvl lvl, såg ingen lvl så det är fullt möjligt att han är x9-60 och dom är x1.

 

2. Han hade hjälp på alla kills typ, inge svårt att döda nån när man är två mot en.

 

3. Attackera snubbar som är afk, vad är det för fegis metoder.

 

4. Att vinna öer en rogue som anfaller utan stealth är som att ganka lowbies, hur lätt som helst.

 

Enda bra jag såg var one on one duellen i slutet.

 

Dark Real: Paladin är en support class, det ska inte spela som mt eller mh.

 

Oj förlåt blev jag inte imponerad av din hjälte.

 

Läs texten nästa gång, patetisk skitvideo skrev jag, inte patetisk skitsnubbe. Stor skillnad. Vill man visa hur skillad man är ska man filma one on one inte bg. Bg bygger på samarbete, inte på individuell skicklighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flagg, du verkar tro Shamaner är mycket bättre än alla andra klasser. Faktum är att varje klass kan vara hur bra som helst, bara man har rätt gear och är en skillad spelare. Punkt.

 

Shamaner är defenitift inte bäst! jag tar dem med min rogue :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetisk skitvideo som visar en shammy ta ner lite gubbar, woha som om det vore nåt coolt.

 

1. Lvl lvl lvl, såg ingen lvl så det är fullt möjligt att han är x9-60 och dom är x1.

 

2. Han hade hjälp på alla kills typ, inge svårt att döda nån när man är två mot en.

 

3. Attackera snubbar som är afk, vad är det för fegis metoder.

 

4. Att vinna öer en rogue som anfaller utan stealth är som att ganka lowbies, hur lätt som helst.

 

Enda bra jag såg var one on one duellen i slutet.

 

Dark Real: Paladin är en support class, det ska inte spela som mt eller mh.

 

Se filmen det är väldig tmycket samarbete när unbreakable spelar han springer ju omkring själv och pwnar alliance.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...