Shadowbeing Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag är stolt över mitt rekord på Bounty Hunters på Event Match..... 0.92... Kanske inte så mycket att vara stolt över om jag får tänka efter =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Det är ju wr...delat då men ändå wr =) Jag är stoltast över mitt peach rekord, sverige rekord. Jag är 3:a i sverige :P xD Redigerat 4 December 2006 av Demon9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Det är ju wr...delat då men ändå wr =) Jag är stoltast över mitt peach rekord, sverige rekord. Jag är 3:a i sverige :P xD Peach-rekord?... Menar du Target Test? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Vad är ditt peach-rekord då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Vad är ditt peach-rekord då? 10.16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Nytt rekord i training mode med Ness... 448! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Nytt rekord i training mode med Ness... 448! Alla världsrekord är nästan likadana i Training Mode... tror någon har nämnt att alla låg högt över 10 000 combos... Det var iaf väldigt mycket. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 10 000?! Det är ju jätte mycket! Var kan man hitta olika världs rekord till SSBM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 32767 combos är wr med alla gubbar på training mode. Jag har några filmer till ssbm. En av mina filmer. http://www.youtube.com/profile?user=Demoon9 Här finns alla mina filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag skaffade ett nytt rekord med Young Link i target test! 57 sekunder, fast jag fick bara slå sönder måltavlorna med bumerangen! Ganska stolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg