Xynthiar Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) det var ju det jag sa :kung: jag fick också djurliv, där finns en bild på spelet! Jättekul! det finns vinter vår höst & sommar, och olika väderlekar också! kulkulkul! Redigerat 21 Oktober 2006 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Det stod också under bilden: Nästa expantionpack (Inte säker om det stavas så). Så det är säkert det då. XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Det e ju det jag har sagt.. Det kommer iallafall bli kul om det blir med årstider :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carolinew8 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Vad tycker ni eller vill ni ska komma för Expanion eller Prylpaket efter The Sims 2 Djurliv? :) Typ The Sims Superstar fast som The Sims2? Kom med förslag, kul att veta :D Jo , Jag vert faktist vad som kommer efteråt. Det kommer ett spel med alla årstiderna. Vår, sommar, höst, vinter . :) snööö . Fast föst kommer ett nytt julliv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Vad tycker ni eller vill ni ska komma för Expanion eller Prylpaket efter The Sims 2 Djurliv? :) Typ The Sims Superstar fast som The Sims2? Kom med förslag, kul att veta :D Du Menar "Klappat & Klart" Ett JulPaket Typ, Det Är Ett Prylpaket...Sen Ska Det Komma Nåt Som Heter "Julgåva"... :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Skol liv borde komma :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Skol liv borde komma :P ahh de skulle nog va lite häftigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
weidolf Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Vad tycker ni eller vill ni ska komma för Expanion eller Prylpaket efter The Sims 2 Djurliv? :) Typ The Sims Superstar fast som The Sims2? Kom med förslag, kul att veta :D Jag vet att det ska komma Expanion som heter "klappat och klart" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det ska komma ett expansionspacket med årstider och väder! jag har bevis (kolla längre upp åxå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderlecht91 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Skol liv borde komma :P Finns ju annars Studentliv Kom bara på en sak. Skulle bli kul om de vore lite mer realistiskt att man skulle bli tvungen att köpa nya kläder, de e ju lite äckligt att ha samma kläder hela livet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 The sims 2 dagis liv :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sarariand Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) Tycker att det ska bli jätte kul med årstider, de andra har ju bara följt the sims första expansioner. Tycker att de ska hitta på lite nytt. Redigerat 15 November 2006 av Sarariand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg