Gäst BondaKransDans Skrivet 26 September 2006 Rapport Skrivet 26 September 2006 Okej nu har jag typ bestämt mig för att ge ut mina fin fina templates jag gjort (dom är bra :P) och om ni gillar dom så kan ni väll skänka 2 fm eller 3 :D jag har lagt mycket jobb på dom Templatens link! Ingen navigering och .. snälla ge rank till template ..fast inga onödiga post! Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 26 September 2006 Rapport Skrivet 26 September 2006 Det vore bra med demo länkar... Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 September 2006 Rapport Skrivet 26 September 2006 Okej nu har jag typ bestämt mig för att ge ut mina fin fina templates jag gjort (dom är bra :P) och om ni gillar dom så kan ni väll skänka 2 fm eller 3 :D jag har lagt mycket jobb på dom Templatens link! Ingen navigering och .. snälla ge rank till template ..fast inga onödiga post! Min siteadvisor sa att det va dumma saker på den sidan <_< Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 Min siteadvisor sa att det va dumma saker på den sidan <_< Asså du AntonJ3000 det är en skitstark brandvägg som min host sa att jagskulle ladda ner .. så den blockerar hemsidan motvirus genom FTP det är därför Citera
Gäst Moberg Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 Den första var ganska jobbig eftersom det är en bakgrundsbild som är rutorna, de är alltså alltid lika stora för alla olika upplösningar, hemskt att se bakgrunden upprepa sig eller inte få plats med allt. Samma sak med den andra, och den tredje också. Vad har du tänkt att man måste ha för upplösning? Annars gillade jag de olika färgerna. ;) Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 Den första var ganska jobbig eftersom det är en bakgrundsbild som är rutorna, de är alltså alltid lika stora för alla olika upplösningar, hemskt att se bakgrunden upprepa sig eller inte få plats med allt. Samma sak med den andra, och den tredje också. Vad har du tänkt att man måste ha för upplösning? Annars gillade jag de olika färgerna. ;) Käre moberg :D man ska ha iframe eller bara göra en nyhetes flinkmen olika sidor typ 1-2-3-4 skulle inte helle vara dåligt Citera
ThePunisher Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 tycker inte dom vart så fina faktiskt... Citera
woicer Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 Lägg upp en bild på hur dom ser ut. Hur många orkar ladda ner och se efter hur dom ser ut? Citera
Gäst Moberg Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 Den första var ganska jobbig eftersom det är en bakgrundsbild som är rutorna, de är alltså alltid lika stora för alla olika upplösningar, hemskt att se bakgrunden upprepa sig eller inte få plats med allt. Samma sak med den andra, och den tredje också. Vad har du tänkt att man måste ha för upplösning? Annars gillade jag de olika färgerna. ;) Va? Det där svarar inte alls på mitt inlägg. :huh: Citera
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 Detta får mig att känna mig som en tönt. Jag är lika gammal som dig Bonda, men jag har inte ens en egen webbsida... Citera
NossLoad Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Bonda... 1/100 säger jag! Skippa alla dessa rutor... Gör frames aktigga och inte bara massa kanter som man mår illa av. Och snälla... lägg till mer än templates lägg till några sidor som t.ex Admin - Login / Register system o.s.v! Forumet... jag är yngre än dig och jag har typ 15 hemsidor (dock så vet bara fuska.se medlemmarna 5 av alla... (tatt bort)). Citera
FORUMET Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Mmm... Nu känner jag mig verkligen MYCKET coolare... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.