Hoppa till innehåll

Äkta Magi.


Desu

Rekommendera inlägg

Så ni tror äkta magi är sånt som man ser på tv. eller kanske kortleks trick.

Släng dom sakerna i väggen. För här ska pratas äkta magi.

Äkta magi handlar främst om konsten att samla, rikta/styra energier.

allt som hara atomer är uppbygt av energie.

 

Det finns redskap. det finns besvärjelser. Och vem som helst kan utnyttja magi. Ingen ska komma och påstå att bara dom " utvalda kan". det är rena rama bullshiten.

 

Magi bygger på dessa saker

 

Tålamod

vilja

Visiulering

Medation

Bra förstånd

ett omdöme

 

 

Man behöver inte tro på detta om man inte vill.

 

Visiulering är en jätte svår sak. men om du kan dag drömma . så får du det enklare med att visiulisera.

 

Om jag t.ex vill spå i en kristall kula. så måste den renas från onödiga energier

sen ska den invigas. efter man gort allt det så ska man så småningom kunna spå i kristalkulan och kunna se olikfärgade moln eller bilder/sekvenser.

 

som sagt det är din resa ditt mål. du bestämmer gränserna. en sak man ska tänka på är: Gör vad du vill med magin. bara du inte skadar nån.

 

 

Har ni fler frågor så hänvisar jag er att gå in på google och söka på:

 

karlavagn

 

och klicka på beccus karlavagn

 

där finns allt du behöver veta.

 

Pma mig om du har fler frågor.

 

notera dock att jag inte kan svara på allt. tack oh hej och ha en bra dag. May the magic be whit you :cool:

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns ingen magi, om man inte tar hjälp av gömda hjälpmedel så som trådar.

 

 

Jo. visst. men . äsch jag ska inte säga mot. som jag alltid tänkt. man får tro vad man vill. men det finns dom som har böjt skedar med vilje styrka. Samt så använder ett medium energier.

T.ex medation är en form av magi.

 

Sk0orcket om t.ex gå ej under en stege är cokså magi. det är en magisk ritual. ni får tycka vad ni vill. men jag kör på detta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ni tror äkta magi är sånt som man ser på tv. eller kanske kortleks trick.

Släng dom sakerna i väggen. För här ska pratas äkta magi.

Äkta magi handlar främst om konsten att samla, rikta/styra energier.

allt som hara atomer är uppbygt av energie.

 

Det finns redskap. det finns besvärjelser. Och vem som helst kan utnyttja magi. Ingen ska komma och påstå att bara dom " utvalda kan". det är rena rama bullshiten.

 

Magi bygger på dessa saker

 

Tålamod

vilja

Visiulering

Medation

Bra förstånd

ett omdöme

 

 

Man behöver inte tro på detta om man inte vill.

 

Visiulering är en jätte svår sak. men om du kan dag drömma . så får du det enklare med att visiulisera.

 

Om jag t.ex vill spå i en kristall kula. så måste den renas från onödiga energier

sen ska den invigas. efter man gort allt det så ska man så småningom kunna spå i kristalkulan och kunna se olikfärgade moln eller bilder/sekvenser.

 

som sagt det är din resa ditt mål. du bestämmer gränserna. en sak man ska tänka på är: Gör vad du vill med magin. bara du inte skadar nån.

 

 

Har ni fler frågor så hänvisar jag er att gå in på google och söka på:

 

karlavagn

 

och klicka på beccus karlavagn

 

där finns allt du behöver veta.

 

Pma mig om du har fler frågor.

 

notera dock att jag inte kan svara på allt. tack oh hej och ha en bra dag. May the magic be whit you  :cool:

 

jag tror på dig jag har själv siarblod morsan e medium mina mormor med osv osv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är extremt svårt men har du inte upplevt någon gång tex du börjar en ny klass du sätter dig på en stol och du gillar den stolen lite sen efter rasten har någon annan satt sig på den stolen och du känner dig lite olustig ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det yantra syftar på e att om du sätter dig på en stol. och sen sätter sig nån annan som e sur på den sen sätter du dig på den igen och du känner dig nere. kan du ha känt av en annans aura

 

jag tror på dig jag har själv siarblod morsan e medium mina mormor med osv osv

 

Jo. men det där med siarblod spelar egentligen ingen stor roll. alla kan. fast om man har nån i släkten som har redan hållit på med det här typ 3 generationer så får man det absolut minst 4 gånger enklare p.g.a man har redan förbättrade egenskaper t.ex visiulisera.

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...