Desu Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Så ni tror äkta magi är sånt som man ser på tv. eller kanske kortleks trick. Släng dom sakerna i väggen. För här ska pratas äkta magi. Äkta magi handlar främst om konsten att samla, rikta/styra energier. allt som hara atomer är uppbygt av energie. Det finns redskap. det finns besvärjelser. Och vem som helst kan utnyttja magi. Ingen ska komma och påstå att bara dom " utvalda kan". det är rena rama bullshiten. Magi bygger på dessa saker Tålamod vilja Visiulering Medation Bra förstånd ett omdöme Man behöver inte tro på detta om man inte vill. Visiulering är en jätte svår sak. men om du kan dag drömma . så får du det enklare med att visiulisera. Om jag t.ex vill spå i en kristall kula. så måste den renas från onödiga energier sen ska den invigas. efter man gort allt det så ska man så småningom kunna spå i kristalkulan och kunna se olikfärgade moln eller bilder/sekvenser. som sagt det är din resa ditt mål. du bestämmer gränserna. en sak man ska tänka på är: Gör vad du vill med magin. bara du inte skadar nån. Har ni fler frågor så hänvisar jag er att gå in på google och söka på: karlavagn och klicka på beccus karlavagn där finns allt du behöver veta. Pma mig om du har fler frågor. notera dock att jag inte kan svara på allt. tack oh hej och ha en bra dag. May the magic be whit you :cool: Redigerat 27 September 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag är lite skeptisk till detta, men visst jag tror folk kan utföra "magi" med pcykiska krafter men inte med en trollstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det finns ingen magi, om man inte tar hjälp av gömda hjälpmedel så som trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det finns ingen magi, om man inte tar hjälp av gömda hjälpmedel så som trådar. Jo. visst. men . äsch jag ska inte säga mot. som jag alltid tänkt. man får tro vad man vill. men det finns dom som har böjt skedar med vilje styrka. Samt så använder ett medium energier. T.ex medation är en form av magi. Sk0orcket om t.ex gå ej under en stege är cokså magi. det är en magisk ritual. ni får tycka vad ni vill. men jag kör på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Nåt borde det väl finnas, men jag vill inte och tror inte att det skulle vara bra för mig att hålla på med sånt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Så ni tror äkta magi är sånt som man ser på tv. eller kanske kortleks trick. Släng dom sakerna i väggen. För här ska pratas äkta magi. Äkta magi handlar främst om konsten att samla, rikta/styra energier. allt som hara atomer är uppbygt av energie. Det finns redskap. det finns besvärjelser. Och vem som helst kan utnyttja magi. Ingen ska komma och påstå att bara dom " utvalda kan". det är rena rama bullshiten. Magi bygger på dessa saker Tålamod vilja Visiulering Medation Bra förstånd ett omdöme Man behöver inte tro på detta om man inte vill. Visiulering är en jätte svår sak. men om du kan dag drömma . så får du det enklare med att visiulisera. Om jag t.ex vill spå i en kristall kula. så måste den renas från onödiga energier sen ska den invigas. efter man gort allt det så ska man så småningom kunna spå i kristalkulan och kunna se olikfärgade moln eller bilder/sekvenser. som sagt det är din resa ditt mål. du bestämmer gränserna. en sak man ska tänka på är: Gör vad du vill med magin. bara du inte skadar nån. Har ni fler frågor så hänvisar jag er att gå in på google och söka på: karlavagn och klicka på beccus karlavagn där finns allt du behöver veta. Pma mig om du har fler frågor. notera dock att jag inte kan svara på allt. tack oh hej och ha en bra dag. May the magic be whit you :cool: jag tror på dig jag har själv siarblod morsan e medium mina mormor med osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Vet inte om jag kan tro på det här. Jag kanske ska testa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 det är extremt svårt men har du inte upplevt någon gång tex du börjar en ny klass du sätter dig på en stol och du gillar den stolen lite sen efter rasten har någon annan satt sig på den stolen och du känner dig lite olustig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Kanske någon gång hemma i soffan i så fall... Det här kanske inte är så skumt som jag trodde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 nej en del grejer är så vardagliga så man knappt lägger märke till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Det yantra syftar på e att om du sätter dig på en stol. och sen sätter sig nån annan som e sur på den sen sätter du dig på den igen och du känner dig nere. kan du ha känt av en annans aura jag tror på dig jag har själv siarblod morsan e medium mina mormor med osv osv Jo. men det där med siarblod spelar egentligen ingen stor roll. alla kan. fast om man har nån i släkten som har redan hållit på med det här typ 3 generationer så får man det absolut minst 4 gånger enklare p.g.a man har redan förbättrade egenskaper t.ex visiulisera. Redigerat 28 September 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag tror att det finns magi det finns så mycket i världen man tror inte tror att det finns men det göre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.