Gäst Mega93 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Är det nu sant så kan du väl filma din kompis när han "svävar".................................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Han hade inga linor -.- om ni tror det... Mega: Kommer typ inte träffa han mera, det var min kompis... men han har flyttat -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Först av allt så tror jag på magi men att man inte kan skapa det ur händerna. Sedan finns det inga bevis på att man kan sväva eller något sådant, ingen har någonsin fångat det på film eller på ett äkta foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 magi tror jag på, men jag håller mig till harry potter ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag tror på magi ganska mycket och om inte nån på jorden kan styra energierna så kan säker nån i uneversum det! Jag menar vi är ett litet, litet klot i hela universum.. Vi kan ju inte va dom ända i detta ENORMA universum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Han hade inga linor -.- om ni tror det... Mega: Kommer typ inte träffa han mera, det var min kompis... men han har flyttat -.- de kan göras av speglar, vissa synvinklar, linor och att tyngd kraften är mixtrad där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Själv tror jag på liv i rymden, andar och Övernaturliga saker ^^ Men jag tror lite halvt på magi.. Men det finns nog ett sätt ^^ Människorna vet inte allt än.. Så i framtiden kanske dom kommer på det? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 LOL... tor du verkeligen på det lol... det finns 2 sorters magi: trick och dator-effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) Herregud, bumpa inte upp trådar där jag noobar mig total och skriver skitinlägg. Det är ju från förra året, snälla gör inte så... Det är irriterande. Redigerat 10 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Men herregud... Ska man låta döda människor vila i fred så ska väl för f*n de gamla trådarna också få göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Är det faktiskt någon som har utfört magi(MED BESVÄRJELSER OCH RÖRELSER! inget annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Själv tror jag på liv i rymden, andar och Övernaturliga saker ^^ Men jag tror lite halvt på magi.. Men det finns nog ett sätt ^^ Människorna vet inte allt än.. Så i framtiden kanske dom kommer på det? ^^ Samma här. Fast ja tror att människorna aldrig kommer veta allt i framtiden men dom kommer veta mer än vad man gör nu. Redigerat 25 Juli 2007 av Koneko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.