Hoppa till innehåll

Äkta Magi.


Desu

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Radicus

Först av allt så tror jag på magi men att man inte kan skapa det ur händerna.

Sedan finns det inga bevis på att man kan sväva eller något sådant, ingen har någonsin fångat det på film eller på ett äkta foto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Han hade inga linor -.- om ni tror det...

 

Mega: Kommer typ inte träffa han mera, det var min kompis... men han har flyttat -.-

 

de kan göras av speglar, vissa synvinklar, linor och att tyngd kraften är mixtrad där!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Själv tror jag på liv i rymden, andar och Övernaturliga saker ^^ Men jag tror lite halvt på magi.. Men det finns nog ett sätt ^^ Människorna vet inte allt än.. Så i framtiden kanske dom kommer på det? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Herregud, bumpa inte upp trådar där jag noobar mig total och skriver skitinlägg. Det är ju från förra året, snälla gör inte så... Det är irriterande.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Själv tror jag på liv i rymden, andar och Övernaturliga saker ^^ Men jag tror lite halvt på magi.. Men det finns nog ett sätt ^^ Människorna vet inte allt än.. Så i framtiden kanske dom kommer på det? ^^

Samma här. Fast ja tror att människorna aldrig kommer veta allt i framtiden men dom kommer veta mer än vad man gör nu.

Redigerat av Koneko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...