FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Snacka med rektorn och så kanske han/hon kan göra något åt saken? :) EDIT: Ursäkta att jag skrev något som kanske var olämpligt innan. Redigerat 28 September 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jaja, lås tråden då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Fett för henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pappersboll Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 ja har en rysk lärare i matte som man inte fattar va hon säger så det är inte lätt i matte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Herregud men henne låt fel säga ffs! Det viktigaste är att läraren klarar av att undervisa i sitt ämne. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Tror du en svensklärare som inte kan prata svenska ordentligt kan undervisa i ämnet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Vi har en finks svenskalärare, Sirpa heter hon. Talar med LITEEEE finsk dialekt, men hon undervisar jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Samma sak med min spanska lärare. Det känns som om hon är lite oproffesionell. Hon har inte precis dom bästa undervisningsmetoderna, och hon kan inte språket flytande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden. Grattis, du med. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Vi HADE också en finsk svensklärare. Hon bröt ganska rejält och sade fel en del. Alla mobbade henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hatar min SO lärare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg