Brawler Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 På Matten har vi 2 lärare (män) som båda är lite dåliga på svenska..Den ena säger hela tiden "Forstor do"? och den andra säger "Va saddi"? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Tror du en svensklärare som inte kan prata svenska ordentligt kan undervisa i ämnet ? Men seriöst, tror du en sådan person blir anställd som svensklärare? Man måste gå utbildning och åka ut till skolor och prova på att undervisa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Dolphin:Även folk med brister kan bli anställda till ett jobb, och det vore ett under om bara bra lärare fick jobb som just lärare men det är ju en omöjlighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden. Menar du att du också har henne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jaja, lås tråden då. Vilket jag gör med.Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg