Siyuro Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Arsenal vinner!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hoppas på Liverpool eller Arsenal Tror på Chelsea, Barca kanske Real Rud van Nistelroy värkar ju vara i grym form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hoppas på Liverpool eller Arsenal Tror på Chelsea, Barca kanske Real Rud van Nistelroy värkar ju vara i grym form. Håller med, han gjorde 4 mål i den senaste matchen mot Osasuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Manchester United. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hoppas på Liverpool eller Arsenal Tror på Chelsea, Barca kanske Real Rud van Nistelroy värkar ju vara i grym form. Va roligt att vi kan vara ense (Syftar på "Zlatan frågan") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hoppas på Barca :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag tror att Lyon, Barca elr Chelsea vinner men hoppas på Man Utd och Real Madrid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag tror att Lyon, Barca elr Chelsea vinner men hoppas på Man Utd och Real Madrid. Men, det är ju klart att någon av de lagen vinner. Det är ju typ alla "stor" lagen. De ända du inte har med är väll Arsenal men de kommer troligen inte att vinna. Hoppas värkligen att de åker ut i gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Arsenal vinner!! hoppas Man Utd åker ut ur grupen, eller åker ut så snabbt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag tror att Barca vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Jag tror att Bayern München vinner men Chelsea och Barcelona har också bra chanser ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Real madrid (hoppas) eller chelsea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.