Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi har en skit konstig lärare där, gör man ett minsta fel så skriker hon som f*n och slänger maten. Hon är hemsk. Därför hatar jag hemkunskap mest, någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Våran Hemkunskaps lärare kan konsten att favorisera. Jag bor nästan granne med henne. Jag gillar hemkunskap sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag hatar hemkunskap för det e så j*vla äckligt att äta maten som alla har tagit på med äckliga händer!Blä!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hemkunskap är ganska skoj enligt mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ja fy fn, en gång slängde hon upp en massa glass med sina långa gula naglar på våra pannkakor.. det som skulle bli så gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Tvi......jag råkade hälla i 3 gånger så mycket sirap i pannkaks smeten en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Usch det låter inte gott.. som när vårt kräm blev för löst.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det är rätt skoj att rensa sill. När vi gör det tar jag alltid på mig det jobbet. Först att slita av huvet med nävarna istället för att skära upp det. Sen sprätta upp magen och slänga lite med inälvorna. Sen med huvet tar jag och trycker in tummen bakifrån där jag har brötit loss och trycker så att huvet krossas. Det är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi brukar aldrig rensa sill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi har gjort det några gånger och det är lika kul varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi har inte Hemkunskap än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi har inte Hemkunskap än! Vadå går du i 8:an eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.