Shadowborn Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Det står ju att man ska kunna gå ut på internet med wii men hur ska man kunna skriva in adresserna??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag tror att man kommer att använda Wii-moten för att peka på bokstäver på ett sorts tangentbord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Wii ska ju ha 2 usb-portar så man borde kunna koppla in ett tangent-bord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 jag har också för mig att man kan fixa ett t-bord till wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Det står ju att man ska kunna gå ut på internet med wii men hur ska man kunna skriva in adresserna??? Du kan antingen använda skärmtangentbordet eller koppla in Tangentbordet om din tangentbord har USBsladd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Det går ju att surfa på internet med ett Chippat Xbox,och då använder man kontrollen eller ett speciellt tangentbord för att skriva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Vi pratar om Wii och inte Xbox om jag får säga det själv <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg