Da Murder Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Typ när jag försöker spela CSS så blir skärmen svart,sen starta datorn om. Vad är det för fel med min J&V!@ DATOR!!!! :angry: :angry: :bah: :meddum: CSS måste spela :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Du får gärna beskriva mer om hur/när det blir så. Händer det efter en tids spelande kan det bero på överhettning av antingen processor eller grafikkort. Händer det direkt efter att du D-klickat på CSS-ikonen bör du installera om det. Möter din dator minimispecifikationerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Alltså om din dator inte ens är nära minimumskraven så händer det att datorn inte pallar och köra mer så vill den få nystart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) Överbelastning, Överbelastning! :blink: Redigerat 30 September 2006 av Dimnest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 *Flyttar till Half Life & Half Life 2 samt CS* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Typ när jag försöker spela CSS så blir skärmen svart,sen starta datorn om. Vad är det för fel med min J&V!@ DATOR!!!! :angry: :angry: :bah: :meddum: CSS måste spela :ph34r: Om det är näru går in på en server så prova att gå in på Options och grafik/ljud och ställ in på sämre sakerom det är näru startar CSS ladda ner bättre grafikdrivrutiner/direktx annars så bör du skaffa bättre dator Om CSS funkade förut prova ominstallera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Typ när jag försöker spela CSS så blir skärmen svart,sen starta datorn om. Vad är det för fel med min J&V!@ DATOR!!!! :angry: :angry: :bah: :meddum: CSS måste spela :ph34r: Det står ju helt klart och tydligt att han menar att när han STARTAR css så startar datorn om... Testat formatera om datorn? Vad Har du för fina saker i datorn? (Ram och blaha) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 det kan ju ochså vara att det har kommit ett virus så det startar alltid om när du ska spela cs( hade det viruset innan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Kanske bara är grafik-kortet som behöver "vila" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Virus? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg