Scarlet Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 *** *** Vad tycker ni om spelet Assassin´s Creed? Tänker ni köpa det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Tänker absolut inte köpa det för man måste ju ha PS3 som kostar 6000:- men om det skulle komma till PS2 skulle jag lungt köpa det.Typ tidernas bästa spel enligt mig.Verkar fett grymt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Nej, jag har inga planer på att köpa det spelet. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Köper ni ps3 så är Assassin's creed ett måste Är det lagligt att skriva att man ska köpa det?? eller`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 ska köpa det till 360 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Ska köpa det om det kommer till Wii. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 ska köpa det till 360 :) det kommer inte till 360 & det kommer absolut inte till Wii... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Säker? Det kommer iaf till pc Och jag tror till 72 procent att det kommer till 360 också :) Redigerat 1 Oktober 2006 av Capt Sand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ska köpa till pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Det kommer att komma till 360 :) Denna film är den första och den är till 360 xD' http://www.youtube.com/watch?v=09fqyF7givY :cool: + Man kan inte spela online... Hälsa är realistisk, det finns ingen HP ruta... så man kan dö enkelt men ett intelligent blocking system kommer att hjälpa Och varje uppdrag behöver inte alltid vara mord... Uppdragen kan handla om pängar man ska sno och ge till de fattiga... Mera om klättring och så finns på filmen jag säjer bara... :cool:!!!! Redigerat 2 Oktober 2006 av Capt Sand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag säger bara en sak Blandning av PoP och hitman Jävligt bra :P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 ska köpa det till 360 :) Då köper jag det till Pc, First Person är ofta bäst till Pc. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg