Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det senaste var nog mitt i klassrummet: Vad surar du över? du får också delta i samlaget... samtalet menade jag egentligen...det orsakde några rejäla skratt hos vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har sagt fel otaliga gånger men det kommer jag inte på något just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi stod i köket och diskade. (Görs i vår skola) Sen frågade Richard: "Har du satt på maskinen?" Det skapade ett stort fniss hos oss. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ja just det. I 3:an ungefär: Fröken, han satte på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe, undrar om alla vet vad det är. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ja just det. I 3:an ungefär: Fröken, han satte på mig! Haha den var bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vad är Ferrie tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Nu minns jag vad en kompis sa detta är mitt i ett samtal... - Vadå? gillar du bara tjejer med stora bröst eller? - Ja jag vill ha något o bita i! Tolka det hur ni vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vad är Ferrie tävlingen? Min ultimata tävling. Den ska hållas vid ett visst datum varje år. Det du! Sen blir det lite poäng i potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Bara råkat säga typ så här:mamma men jag mena fröken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag med. Men Ferrie vad går denu tpå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.